Prekėms taikoma 12 mėn. garantija, skaičiuojama nuo prekės pirkimo.

Jei pristatyta prekė neatitinka prekės aprašymo ar kokybės reikalavimų, pirkėjas nedelsiant per 2 darbo dienas po siuntos gavimo turi kreiptis į pardavėją el. paštu info@visualsup.lt.

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams, originalūs produktai gali nežymiai skirtis nuo vaizduojamų.

Nurodytos nuotraukos negali būti panaudotos kaip pretenzijų pagrindas. Prekė laikoma kokybiška, jei ji atitinka internetinėje parduotuvėje pateiktą pavyzdį, modelį ar aprašymą.

 

Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali elektroniniu paštu info@visualsup.lt.

Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:

  • Prekės užsakymo numerį;
  • Pateikti/įvardyti prekės broko, gedimo požymius ar trūkstamą dalį;
  • Pateikti kitus įrodymus, pavyzdžiui, prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti), prekės pakuotės nuotrauką, kita.

 

Teikdamas skundą pirkėjas turi žinoti, kad pardavėjas pasilieka sau teise pretenziją išspręsti šiais būdais:

  • Brokuotą prekę pakeisti kokybiška preke;
  • Ne pilnos komplektacijos prekę papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis;
  • Prekei pritaikyti nuolaidą, t. y. atitinkamai sumažinti prekės kainą;
  • Grąžinti sumokėtus pinigus;
  • Jei prekė jau buvo naudojama, prekei suteikiamas techninis aptarnavimas ir prekė gražinama pirkėjui.

Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per 15 (penkiolika) dienų. Pinigų grąžinimo atveju, pardavėjas pirkėjui grąžina pinigus už prekę. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti pirkėjas.

Garantinio aptarnavimo procesas trunka nuo 14 iki 80 (keturiolikos iki aštuoniasdešimt) kalendorinių dienų, priklausomai nuo prekės pobūdžio. Pabrėžiame, jog visais atvejais garantinį procesą siekiame atlikti per kuo trumpesnį laiko tarpą.

Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės naudojimo sąlygos. Prieš naudodamasis preke pirkėjas turi atidžiai perskaitykite prekės naudojimo instrukciją, jei tokia yra. Jei kyla klausimų kaip prekė turi būti naudojama būtina susisiekti el. paštu info@visualsup.lt, pirkėjo sugadintoms prekėms garantija netaikoma.

Iš pardavėjo neatsiimtos, garantiniam aptarnavimui perduotos prekės yra saugomos 15 dienų. Šis terminas pradedamas skaičiuoti nuo pirmo pranešimo pirkėjui jo nurodytais kontaktais (telefonu, el. pašto adresu ar pan.) apie tai, kad pirkėjas gali atsiimti prekę, kuriai atliktas garantinis aptarnavimas. Per numatytą terminą pirkėjui neatsiėmus prekės, pardavėjas turi teisę prekės nebesaugoti, prekė gali būti utilizuojama. Tokiu atveju pardavėjas nėra atsakingas už neatsiimtoje prekėje likusią pirkėjo informaciją ir kitus dėl tokio prekės sunaikinimo patirtus pirkėjo nuostolius.

Į visus Jūsų klausimus mielai atsakysime elektroniniu paštu info@visualsup.lt ir telefonu +37065400101.